Veikla

Svetainėje www.darniejivingiai.lt elektroninė parduotuvė veikia pagal galiojančią išduotą individualios veiklos pažymą Nr. 869382.

Jei prekių apraše nenurodyta kitaip, parduodamos prekės yra naujos.

 

Apsipirkimo eiga

  1. Klientas užsiregistruoja svetainėje, registruodamasis sutinka su privatumo politika.
  2. Klientas įsideda norimą prekę į krepšelį.
  3. Klientas pasirenka jų pristatymo būdą.
  4. Pirkdamas el. parduotuvėje pirkėjas susipažįsta su šiame dokumente pateikta tvarka ir gali tęsti tik sutikęs su laikytis šios tvarkos.
  5. Klientas pateikia pristatymui reikalingą informaciją.
  6. Klientas pasirenka apmokėjimo būdą ir juo apmoka pirkinių krepšelį.
  7. Užsakymas pradedamas ruošti tik gavus apmokėjimą.
  8. Prekės paprastai suruošiamos ir išsiunčiamos tą pačią dieną gavus apmokėjimą arba kitą darbo dieną, tačiau ne vėliau kaip per savaitę, nebent prekių apraše buvo nurodyta kitaip.

Jei Pirkėjas nenori / negali naudotis elektroninės parduotuvės funkcionalumu, įsigyti norimus daiktus vis tiek gali būti įmanoma pirkimą suderinus tiesiogiai kreipiantis; kontaktus rasite čia.

 

Prekių pristatymo sąlygos

Prekės siunčiamos kliento pasirinktu būdu:

  • Registruotu siuntinuku įprastu paštu Lietuvoje; paprastai pristatoma per 3–5 darbo dienas po išsiuntimo.
  • Siunčiant į  DPD, LP Express arba OMNIVA paštomatą Lietuvoje; paprastai pristatoma per 1–2 darbo dienas po išsiuntimo.
  • Galimi ir kiti sutartiniai pristatymo būdai (pvz., perdavimas susitikus, siuntimas autobusu), tačiau už juos gali tekti mokėti atskirai. Tokiu atveju su klientu tariamasi dėl konkretaus pristatymo atskirai asmeniškai.

 

Grąžinimo taisyklės

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Klientas turite teisę per 14 dienų grąžinti įsigytus daiktus ir atgauti visus sumokėtus pinigus, jeigu norimi grąžinti daiktai yra nenaudoti, nesugadinti, nepraradę prekinės išvaizdos. Su raštišku prašymu (el. paštu) grąžinti ar pakeisti prekę klientas turėtų pateikti ir įrodymą, patvirtinantį, kad prekės įsigytos būtent iš šios parduotuvės.

Jei prekės apraše nenurodyta kitaip, tuomet jei įsigytas daiktas yra nekokybiškas, pirkėjas per 30 dienų turi teisę kreipdamasis raštu (el. paštu) reikalauti iš pardavėjo pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą); pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu; atitinkamai sumažinti kainą; vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis. Jeigu prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami. Pristatymo išlaidos gali būti kompensuojamos tik tiek, kiek jos neviršija pristatymo įprastu paštu išlaidų.

Grąžinant ar keičiant prekę, jos siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos.

Visa arba dalis sumos už grąžintą prekę grąžinama per 14 dienų nuo prekės grąžinimo pardavėjui.

 

Baigiamosios nuostatos

Visi neaiškumai ir nesutarimai sprendžiami pirmiausia taikiai tarpusavyje. Jei turite klausimų dėl Parduotuvės tvarkos, bet kada galite kreiptis elektroniniu paštu , taip pat kitais būdais, nurodytais kontaktų puslapyje.

 

Dokumentas paskutinį kartą atnaujintas 2020-04-02.